Heej <3

Hej Alla glada läsare! Idag så var det skola jaa jag ska  berätta om dagen :: Joo det började med att vi skulle ha en vikarie för att våran fröken var på kurs men sen när vi skulle börja med matte så sa våran lärare att den var sjuk jaa så det blev inte så bra.. men sen så skulle vi vara på rast sen skulle vi ha typ Läsförståelse sen Lunch sen Ett till häfte Jaa då skulle vi jobba med ett häfte som hette Gustav Vasa jaa sen så skulle vi vara i grupper för att gå in i olika klasser så att jag och Erik fick iallafall gå tilll 4:ans Klassrum (tråkigt) men sen efter att vi hade varit där i typ en halvtimme så skulle vi på slöjd... Jaa det var inte så tråkigt jag gjorde Tärningar Av trä jag skulle bränna in alla siffror men efter att jag hade gjort en så fick jag kramp i armen så jag frågade om erik kunde göra den andra och det kunde han fast då skulle jag göra hans jobb :) jaa det var min och Eriks dag om man säger så! 


Puss// Sara <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0